Extern kundtjänst

Anlita vår kundtjänst när du behöver avlastning eller hjälp att sköta din kundservice. I vårt callcenter svarar vi på kundernas frågor, löser reklamationer, felanmälningar m.m. Vi har möjlighet att jobba i ert egna ärendehanteringssystem.

Bra kundservice ger nöjda kunder

Det är inte alltid helt enkelt att göra kunderna helt nöjda, men med en god kundservice kommer man väldigt långt. Att driva sin egen kundtjänst bjuder dock ofta på en hel del problem. Att planera bemanningen och kunna förutse toppar i belastningen kan vara både kostsamt och tidskrävande. Där kan vi på SvarDirekt hjälpa dig med både tips, råd och smarta lösningar!

Outsourca din kundtjänst till oss

Outsourca din kundtjänst till oss när du behöver avlastning eller professionell hjälp. Du kan fokusera på kärnverksamheten och slipper fasta kostnader och de problem egen kundtjänst medför. Beställ tjänsten tillfälligt, långvarigt, under toppar, i semestertider eller vid andra behov. Vi kan hjälpa till med att besvara frågor, göra reklamationer för din webshop, sköta chatten på din webbsida och hantera ärenden i ditt egna ärendehanteringssystem.

Minns du vad som ingår?

Varför outsourca din kundtjänst?

  • Frigör resurser internt
  • Minska fasta kostnader
  • Få hjälp vid toppar, kampanjer, semester eller vid t.ex. sjukdom
  • Skräddarsy din egen tjänst
  • Bemanning av chatt

Så funkar vår externa kundtjänst

  • Vi tar emot felanmälningar och reklamationer
  • Vi svarar på frågor om produkter och tjänster
  • Vi får upp information på skärmen i webbaserat system
  • Vi kan jobba i ert egna e-handelssystem eller webbsystem

Vill du hellre veta mer om vår externa telefonväxel? Läs mer om våra erbjudanden inom telefonpassning.

Det här låter intressant! Jag vill veta mer

Dina kunder får svar direkt

Behöver du hjälp med telefonpassning? Vi svarar när du hjälper kunder, sitter i möte eller är på lunch. SvarDirekt erbjuder kostnadseffektiva svarstjänster till alla typer av företag och organisationer. Varje vardag mellan 7:30 och 17:30 är vi redo att svara på inkommande samtal. Vi hjälper dig som behöver hjälp ibland, ofta eller jämt.

  • Inga telefonköer
  • Välj när och hur du vill ha hjälp
  • Personligt och proffsigt bemötande
  • Erfarenhet sedan 1997

Med vår hjälp får du tid över till annat och minskar de fasta kostnaderna.
Ring oss på  0494-129 30, vardagar 7.30 - 17.30, så berättar vi mer.

Svar Direkt

Vi svarar när du inte kan!

Ring oss på 0494-129 30
Vardagar 7.30 - 17.30

Kontakt

SvarDirekt AB
Stora Torget 2
590 37 Kisa

Tel 0494-129 30
Fax 0494-129 35
info@svardirekt.se

Alltid med SvarDirekt

  • Inga telefonköer
  • Välj när och hur du vill ha hjälp
  • Fokusera på din verksamhet
  • Personligt & proffsigt bemötande
  • Erfarenhet sedan 1997

Copyright © SvarDirekt AB 2018